HURTERO.pl

Złóż zamówienie w przeciągu 01h 05min 47s
aby realizacja nastąpiła dzisiaj
Choose language
Wybierz język

Regulamin

English version below

Poniższy Regulamin obowiązuje od dnia 1 listopada 2024r.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Założenie konta w serwisie internetowym HURTERO.pl jest równoznaczne z akceptacją poniższego regulaminu, dlatego zachęcamy do zapoznania się z nim.
2. Wszystkie pytania dotyczące współpracy prosimy kierować na adres mailowy: kontakt@hurtero.pl
3. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki oraz sposób dokonywania transakcji sprzedaży przez BENEFITNET GROUP Sp. z o.o. ul. Symfonii 4/13, 02-786 Warszawa, NIP: 9512492643, REGON: 384682200, Numer KRS: 0000809996 (dalej „Sprzedawca”).
4. Hurtownia HURTERO.pl prowadzi sprzedaż wyłącznie na rzecz podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, dlatego też w ramach niniejszego portalu możliwa jest rejestracja jedynie kont firmowych. HURTERO.pl współpracuje wyłącznie z firmami, dlatego też aktywowane zostaną wyłącznie konta firmowe. Rejestracja konta w serwisie HURTERO.pl jest równoznaczna z zawarciem umowy o świadczenie usług pomiędzy firmą BENEFITNET GROUP Sp. z o.o. (ul. Symfonii 4/13, 02-786 Warszawa, NIP: 9512492643, REGON: 384682200, Numer KRS: 0000809996) i rejestrującym konto (dalej „Klient”).
5. Warunkiem przeprowadzenia transakcji jest rejestracja konta na portalu HURTERO.pl oraz akceptacja niniejszego regulaminu. Rejestracja konta jest nieodpłatna i wymaga podania danych niezbędnych do utworzenia konta oraz realizacji zamówienia. Dla założenia konta na portalu HURTERO.pl niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
6. Adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta jest adresem kontaktowym, na który HURTERO.pl będzie przesyłać wszelkie informacje dotyczące współpracy z serwisem. Obowiązkiem Klienta jest uaktualnianie adresu w razie jego zmiany.
7. Sprzedający oświadcza, iż korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem pozyskiwania i wykorzystywania danych Kupujących przez nieuprawnione podmioty, w związku z czym Kupujący powinni stosować odpowiednie środki elektroniczne i techniczne minimalizujące zagrożenie, w szczególności poprzez stosowanie programów antywirusowych.
8. Sprzedający oświadcza, iż prowadzi na rzecz Kupujących nieodpłatną usługę elektroniczną - Prowadzenie konta Kupującego. Usługa ta świadczona jest 24 h na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
9. Sprzedający oświadcza, iż informacje umieszczone na stronie internetowej stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży i nie są ofertami w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
10. Kupujący ma prawo w każdej chwili do złożenia żądania usunięcia konta. Po zgłoszeniu żądania Sprzedający usunie konto w terminie 14 dni od zgłoszenia żądania.

OCHRONA PRAW WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

11. Wobec okoliczności, że Serwis Internetowy HURTERO.pl zawiera treści chronione prawem własności intelektualnej, w szczególności znaki towarowe oraz inne dobra niematerialne (opisy, zdjęcia, banery, materiały audiowizualne) będące przedmiotem ochrony prawa autorskiego, Klient zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa własności intelektualnej.

INFORMACJE NA TEMAT PRODUKTÓW

12. Produkty mogą nieznacznie różnić się od zdjęć na platformie ze względu na różne ustawienia i niedoskonałości kolorystyczne obrazu emitowanego przez monitor oraz drobne zmiany wprowadzane przez producentów.
13. Produkty posiadają (podaną na karcie produktu) sugerowaną cenę detaliczną, określoną przez producenta. Cena ta jest odzwierciedleniem kalkulacji uwzględniającej koszty wysokiej jakości materiałów użytych do produkcji, procesu produkcji opartego o najnowsze technologie w certyfikowanym środowisku produkcyjnym, a także rozpoznawalności i autorytetu marki. Sugerowana cena detaliczna wpisuje się także w wizję marki i postrzeganie jej wizerunku przez klientów docelowych.

RABATY

14. Rabaty ustalane są od RRP (recommended retail price - sugerowanej ceny detalicznej) i zależą od zamawianej ilości produktu, zgodnie z tabelą w karcie produktu. Rabat może zostać zaktualizowany przez Sprzedawcę w zależności od m.in. uzyskiwanych obrotów Kupującego oraz dbania o wizerunek marek dostępnych w serwisie internetowym HURTERO.pl.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ ORAZ PŁATNOŚCI

15. Kupujący mogą składać zamówienia 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
16. Hurtownia HURTERO.pl nie wprowadza minimalnej kwoty zamówienia.
17. Każdorazowe złożenie zamówienia w sklepie internetowym wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
18. Sprzedający zastrzega, iż do momentu dokonania przez Kupującego płatności, towary będące przedmiotem transakcji, pozostają własnością Sprzedającego. W przypadku braku dokonania płatności w wyznaczonym terminie, Sprzedający ma prawo żądania zwrotu towaru przez Kupującego.
19. Kupujący są zobowiązani do podawania aktualnych danych firmowych i ich aktualizacji. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Kupującego nieprawidłowych danych bądź też brak aktualizacji danych na portalu HURTERO.pl.
20. Zamówienia mogą być opłacone na poniższe sposoby:
  • przelew na konto PLN (16 1140 2004 0000 3102 7957 9052 - mBank)
  • przelew na konto EUR (72 1140 2004 0000 3612 1392 8165 - mBank)
  • PayU
  • pobranie (gotówka przy odbiorze)
21. Sprzedający zastrzega sobie prawo do weryfikacji złożonych zamówień. W przypadku budzącym uzasadnione obawy łamania regulaminu lub działania na niekorzyść wizerunku marki HURTERO.pl może odstąpić od realizacji zamówienia.
22. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Kupujący zostanie o tym fakcie powiadomiony przez Sprzedającego niezwłocznie drogą e-mail lub telefonicznie.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

23. Wysyłki realizowane są w każdy dzień roboczy (poniedziałek - piątek) firmą kurierską DPD w ciągu 24h. Dokładamy wszelkich starań, aby czas realizacji zamówienia był możliwie jak najkrótszy. Dlatego też zamówienia opłacone lub pobraniowe złożone przed godziną 13:00 w dni robocze są wysyłane tego samego dnia. Czas realizacji zależy od: wyboru formy płatności, czasu kompletowania przesyłki oraz czasu dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską.
24. Koszt wysyłki hurtowej (firmą kurierską DPD) na terenie Polski uzależniony jest od formy płatności. Wysokość opłaty jest stała, niezależnie od ilości zamówionego towaru:
  • 20zł w przypadku wpłaty na konto
  • 25zł w przypadku pobrania (gotówka przy odbiorze)
  • koszty wysyłek zagranicznych ustalane są indywidualnie
25. Koszt wysyłki DROPSHIPPINGowej na terenie Polski uzależniony jest od sposobu dostawy oraz płatności. Wysokość opłaty jest stała, niezależnie od ilości zamówionego towaru:
  • Poczta Polska 10zł (wpłata na konto) / 19zł (paczka pobraniowa)
  • Paczkomaty 10zł (wpłata na konto) / 15zł (paczka pobraniowa)
  • Kurier DPD 20zł (wpłata na konto) / 25zł (paczka pobraniowa)
  • własna etykieta (DPD, Paczkomaty – nadawczy WAW116A) 5zł (wpłata na konto)

REKLAMACJE I ZWROTY

26. W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru należy w dniu dostawy poinformować Sprzedającego, przesyłając wraz z informacją zdjęcia lub film dokumentujące uszkodzenia na adres kontakt@hurtero.pl
27. Z chwilą odbioru przez Kupującego zamówionej rzeczy, na Kupującego przechodzą korzyści i ciężary związane z rzeczą, a także niebezpieczeństwo uszkodzenia (przypadkowego lub wynikającego z niepoprawnego przechowywania) lub utraty rzeczy zakupionej.
28. Sprzedający wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec Kupujących będących przedsiębiorcami i dokonującymi zakupu w związku z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą.
29. Zgłoszenia reklamacyjne powinny być przesyłane drogą elektroniczną na adres kontakt@hurtero.pl
30. Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy przysługuje jedynie konsumentom, tj. osobom fizycznym dokonującym czynności niezwiązanych z ich działalnością gospodarczą lub zawodową, a także osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać złożone w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W tym celu należy wysłać zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem.
31. W pozostałych przypadkach towar podlega zwrotowi tylko wówczas, gdy sprzedający wyrazi na to zgodę.

PROGRAM PARTNER PREMIUM

32. Z uwagi na dążenie do efektywnej współpracy oraz zapewnienia wysokiej jakości usług Sprzedający przyznaje wybranym Klientom status Partnera Premium.
33. Partnerzy Premium:
  • korzystają z pierwszeństwa w realizacji zamówień, co gwarantuje szybką i sprawną obsługę.
  • otrzymują okresowe bonusy w postaci dodatkowych produktów, w ilości oraz postaci wyznaczonej przez Sprzedawcę.
  • mają zagwarantowany bezpłatny pełny dostęp do materiałów ułatwiających prowadzenie działań promocyjnych i marketingowych (opisów, zdjęć, banerów, materiałów audiowizualnych) – będących własnością intelektualną Sprzedawcy.
34. Warunki jakie Kupujący musi spełnić, aby otrzymać status Partnera Premium to:
  • brak opóźnień w płatnościach terminowych,
  • minimalny kwartalny obrót (kwartał kalendarzowy) na poziomie 50 tys. PLN brutto. Badanie osiągnięcia Minimalnych Kwartalnych Obrotów następuje po każdym kwartale od momentu rozpoczęcia współpracy z Klientem i jest wykonywane przez Sprzedającego,
  • posiadanie w stałej i ciągłej sprzedaży pełnego asortyment produktów oferowanych w serwisie internetowym HURTERO.pl,
  • utrzymywanie cen produktów na poziomie zbliżonym do sugerowanych RRP lub wyraźne zaznaczenie faktu obniżenia ceny wraz z terminem końca promocji,
  • umieszczenie w wykazie marek (LOVELY LOVERS, BEMINE, MAGNETIFICO) na swoim sklepie internetowym oraz przynajmniej 1szt banera na głównej stronie sklepu internetowego z logo marek zakupionych na portalu HURTERO.pl.
35. Sprzedawca ma prawo odmówić przyznania statusu Partnera Premium lub odebrać status Partnera Premium, w szczególności jeżeli:
  • działania Klienta godzą w wizerunek marki, naruszają założenia biznesowe określone przez Sprzedawcę,
  • Klient w okresie 3 miesięcy kalendarzowych nie złożył żadnego zamówienia w serwisie internetowym HURTERO.pl,
  • Klient nie dba o wizerunek marki lub podejmuje działania negatywnie wpływające na wizerunek marki,
  • Klient nie zapewnia wysokiej jakości obsługi klienta końcowego,
  • Klient nie spełnienia warunków wskazanych w punkcie 34 Regulaminu.
Sprzedawca poinformuje Klienta o utracie statusu Partnera Premium poprzez komunikat w serwisie lub drogą mailową. Z momentem powiadomienia Klient traci prawo do benefitów otrzymanych zgodnie z punktem 33 Regulaminu.
Klient może ponownie uzyskać status Partnera Premium, po spełnieniu warunków wskazanych w punkcie 34 Regulaminu.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

36. Umowy między Sprzedającym a Kupującymi zawierane są w języku polskim.
37. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta, z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem, przesyłając Mu drogą elektroniczną odnośnik do nowych zapisów. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni kalendarzowych od zamieszczenia ich na stronie sklepu. Jeżeli Klient nie akceptuje wprowadzanych zmian, jest on zobowiązany poinformować o tym fakcie Sprzedawcę w terminie 14 dni kalendarzowych, a co za tym idzie umowa ulegnie rozwiązaniu. W innym przypadku, po upływie wskazanego terminu, Sprzedawca uzna, iż zmiany zostały zaakceptowane.
38. Zmiany w regulaminie dotyczące niektórych usług elektronicznych (np. konto Klienta, formularz zamówienia) pozostają wiążące w przypadku, gdy Użytkownik został prawidłowo poinformowany o zmianach oraz nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
39. Zmiany w regulaminie nie mają wpływu na już złożone zamówienia oraz zamówienia w trakcie realizacji.
40. Kwestie nieuregulowane powyższym regulaminem podlegają przepisom Kodeksu Cywilnego.
41. W przypadku wystąpienia sporu związanego z realizacją umowy między Sprzedającym a Kupującym, Strony zobowiązują się do prowadzenia negocjacji w dobrej wierze. W przypadku niedojścia do porozumienia, właściwym Sądem będzie Sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedającego.



English version of Terms and Conditions

GENERAL PROVISIONS

1. Creating an account on the HURTERO.pl online platform is equivalent to accepting these terms and conditions. Therefore, we encourage you to read them carefully.
2. All questions regarding cooperation should be directed to the email address: kontakt@hurtero.pl
3. These Terms and Conditions define the general conditions and the method of conducting sales transactions by BENEFITNET GROUP Sp. z o.o., ul. Symfonii 4/13, 02-786 Warsaw, NIP: 9512492643, REGON: 384682200, KRS Number: 0000809996 (hereinafter referred to as the "Seller").
4. HURTERO.pl sells exclusively to entities conducting business activities. Therefore, only company accounts can be registered on this portal. Accounts will be activated only for companies. Registering an account on HURTERO.pl is equivalent to entering into a service agreement between BENEFITNET GROUP Sp. z o.o. (ul. Symfonii 4/13, 02-786 Warsaw, NIP: 9512492643, REGON: 384682200, KRS Number: 0000809996) and the account registrant (hereinafter referred to as the "Customer").
5. To conduct transactions, it is required to register an account on the HURTERO.pl portal and accept these terms and conditions. Registration is free and requires providing data necessary to create an account and process orders. To create an account, an active email address is required.
6. The email address provided by the Customer is the contact address where HURTERO.pl will send all information regarding cooperation with the platform. The Customer is obligated to update this address in case of changes.
7. The Seller declares that using services provided electronically may involve the risk of unauthorized entities obtaining and using Customer data. Therefore, Customers should apply appropriate electronic and technical measures to minimize this risk, including the use of antivirus programs.
8. The Seller declares that it provides a free electronic service for Customers - Account Management. This service is available 24/7.
9. The Seller declares that the information on the website constitutes an invitation to enter into a sales agreement and is not an offer within the meaning of the Civil Code.
10. The Customer has the right to request account deletion at any time. After receiving the request, the Seller will delete the account within 14 days.

INTELLECTUAL PROPERTY RIGHTS

11. Since the HURTERO.pl platform contains content protected by intellectual property rights, including trademarks and other intangible assets (descriptions, photos, banners, audiovisual materials) subject to copyright protection, the Customer is obligated to comply with intellectual property law.


PRODUCT INFORMATION

12. Products may slightly differ from the images on the platform due to different settings and color imperfections of the displayed image or minor changes introduced by manufacturers.
13. Products have a suggested retail price (provided on the product page) determined by the manufacturer. This price reflects the costs of high-quality materials used in production, production processes based on the latest technologies in a certified production environment, and the brand's recognition and authority. The suggested retail price also aligns with the brand's vision and its perception by target customers.

DISCOUNTS

14. Discounts are determined based on the RRP (Recommended Retail Price) and depend on the quantity of the product ordered, according to the table on the product page. Discounts may be updated by the Seller based on, among other factors, the Customer's turnover and care for the image of brands available on HURTERO.pl.


ORDERING AND PAYMENTS

15. Customers can place orders 24/7.
16. HURTERO.pl does not impose a minimum order value.
17. Each order placed on the online store is associated with a payment obligation.
18. The Seller retains ownership of the goods subject to the transaction until payment is made. If payment is not made within the specified time, the Seller has the right to demand the return of the goods by the Customer.
19. Customers are required to provide and update their current company data. The Seller is not responsible for incorrect or outdated data provided by the Customer.
20. Orders can be paid for in the following ways:
  • Bank transfer (PLN account: 16 1140 2004 0000 3102 7957 9052 - mBank)
  • Bank transfer (EUR account: 72 1140 2004 0000 3612 1392 8165 - mBank)
  • PayU
  • Cash on delivery
21. The Seller reserves the right to verify orders. If there are justified concerns about violating the terms or harming the brand's image, the Seller may cancel the order.
22. If the order cannot be processed, the Seller will notify the Customer immediately via email or phone.

ORDER PROCESSING TIME

23. Shipments are processed every business day (Monday - Friday) via DPD courier within 24 hours. We make every effort to ensure the shortest possible processing time. Orders placed before 1:00 PM on business days and paid or cash-on-delivery are shipped the same day. The processing time depends on the payment method, order preparation time, and courier delivery time.
24. The wholesale shipping cost (via DPD courier) in Poland depends on the payment method. The shipping fee is fixed, regardless of the quantity ordered:
  • 20 PLN for bank transfers
  • 25 PLN for cash on delivery
  • International shipping costs are determined individually
25. Dropshipping shipping costs in Poland depend on the delivery and payment method. The fee is fixed, regardless of the quantity ordered:
  • Polish Post 10 PLN (bank transfer) / 19 PLN (cash on delivery)
  • InPost Lockers 10 PLN (bank transfer) / 15 PLN (cash on delivery)
  • DPD Courier 20 PLN (bank transfer) / 25 PLN (cash on delivery)
  • Own label (DPD, InPost Locker - WAW116A pickup point) 5 PLN (bank transfer)

COMPLAINTS AND RETURNS

26. If you receive damaged goods, notify the Seller on the delivery day, including photos or videos documenting the damage, to kontakt@hurtero.pl.
27. Upon receipt of the ordered items, the benefits and risks related to the items, including accidental damage or loss, transfer to the Customer.
28. The Seller excludes warranty liability for Customers who are businesses and make purchases related to their business activities.
29. Complaints should be submitted electronically to kontakt@hurtero.pl.
30. Under consumer protection laws, the right to withdraw from the contract applies only to consumers, defined as individuals making purchases unrelated to their business activities. The withdrawal statement must be submitted within 14 days of receiving the goods.
31. In other cases, goods may only be returned if the Seller agrees.

PREMIUM PARTNER PROGRAM

32. To ensure efficient cooperation and high-quality services, the Seller grants selected Customers Premium Partner status.
33. Premium Partners:
  • Receive priority order processing for fast and efficient service.
  • Obtain periodic bonuses in the form of additional products as determined by the Seller.
  • Have free access to promotional and marketing materials (descriptions, photos, banners, audiovisual materials) owned by the Seller.
34. Conditions for obtaining Premium Partner status:
  • No payment delays
  • Minimum quarterly turnover of 50,000 PLN gross
  • Continuous availability of the full product range
  • Maintaining prices close to the RRP
  • Displaying brand banners on the Customer’s homepage
35. The Seller reserves the right to revoke Premium Partner status in case of violations.

FINAL PROVISIONS

36. Contracts are concluded in Polish.
37. The Seller reserves the right to amend these Terms and Conditions. Customers will be informed about changes at least 14 days in advance.
38. Changes do not affect previously placed orders.
39. Matters not regulated are subject to the Civil Code.
40. Disputes will be resolved amicably. If not, the court at the Seller's location has jurisdiction.

These Terms and Conditions are effective from November 1, 2024.